Naar de inhoud springen
Medianieuwsbrief

Medianieuwsbrief

Nieuws uit binnen- en buitenland

Bron: Facebook /

Facebook stopt met de mogelijkheid om gebruikers op basis van etniciteit uit te sluiten van een campagne

Het is niet meer mogelijk gebruikers in een Facebook-campagne te segmenteren op basis van etniciteit. Dat laat Sheryl Sandberg in een brief aan het Amerikaanse congres weten, na klachten vanuit het congres dat dit discriminerende advertentiecampagnes in de hand zou werken.

Medianieuwsbrief

  • Home
  • Over deze site
  • Wil je een vacature plaatsen?
  • Heb je een tip voor ons? ZEG HET.
  • Je kunt de Medianieuwsbrief dagelijks via elektronische post krijgen
  • We hebben ook een podcast. Dit is de nieuwste aflevering

Incrowd vacatures

Vacature: CRO Specialist NU.nl

 

Freelance invallend OpsEngineer

RSS Vacatures op het web

  • Communicatie Coördinator - Savills, Amsterdam, #vacature
  • Webcare medewerker/Webredacteur - ZonMw, Den Haag, #vacature
  • Afdelingshoofd Congres- en mediacenter - Vrije Universiteit van Amsterdam (VU) , Amsterdam, #vacature
  • Vormgever/Beeldredacteur m/v - MijnPrivileges en WOWveilingen, Haarlem, #vacature
  • Commercieel Medewerker Verkoop Binnendienst - Drukkerij, Nijmegen, #vacature
  • Commercieel medewerker binnendienst (Franstalig) - Drukkerij, Utrecht, #vacature
  • Ordermanager - Grafimedia Onderneming, Rotterdam, #vacature
  • Hoofd Communicatie - KwadrantGroep, Drachten, #vacature
  • Recruiter/Intercedent - Gespecialiseerde personeelsbemiddeling, Woerden, #vacature
  • Communicatiemedewerker - Oost Flevoland Woondiensten, Dronten, #vacature

Menu

  • Home
  • Over deze site
  • Wil je een vacature plaatsen?
  • Heb je een tip voor ons? ZEG HET.
  • Je kunt de Medianieuwsbrief dagelijks via elektronische post krijgen
  • We hebben ook een podcast. Dit is de nieuwste aflevering

Mis geen medianieuws

  • Twitter
  • Facebook
  • Nieuwsbrief
  • RSS
  • Telegram

Laatste medianieuws

  • Met Instagram Stories omzeilen influencers de beruchte algoritmes van YouTube, Facebook en Instagram
  • Facebook eerst: Europese privacyregels moeten voor de hele wereld gelden. Facebook nu: ohnee, toch niet
  • Een interview met RTL-baas Sven Sauvé: ‘We zien dat we het niet gaan winnen als we niet nog sneller gaan’
  • Nog steeds zijn advertenties van 300 bedrijven te zien bij extremistische YouTube-video’s
  • NUjij krijgt een tweede leven: je kunt vanaf vandaag weer reageren op artikelen op NU.nl
  • Nergens wordt het verschil tussen de oude en nieuwe filmindustrie zo duidelijk als in het conflict tussen Netflix en Cannes
  • Facebook breidt samenwerking met factcheckers uit in steeds meer niet-Westerse) landen
  • Zo haalt Discovery via de app een gemiddelde kijktijd van 75 (!!) minuten
  • De eerste Nederlandse Netflix ‘original’ wordt een horrorserie en is vanaf 2019 te zien
  • De digitale oplage van Nederlandse kranten groeide in 2017 met twintig procent
Ondersteund door WordPress